Waarom het updaten van content cruciaal is voor betere SEO en langdurige resultaten
Zoals je waarschijnlijk al weet, is het creëren van content een intensief proces. Van research en schrijven tot
Zoals je waarschijnlijk al weet, is het creëren van content een intensief proces. Van research en schrijven tot
Het kan de moeite waard zijn om een gesprek te voeren over hoe we complexe problemen ons hebben
Content laten maken als bedrijf is al een belangrijke stap, maar hoe zorg je ervoor dat deze content
Een recent, jaarlijks media-onderzoek windt er geen doekjes om: magazines zijn ‘hot’. Mede door een significante verschuiving van
‘Consumptie van magazinecontent groter dan ooit’, ‘Gemiddelde leestijd magazines tussen een half uur (online) en een uur (print)’,
De uitspraak van een Amerikaanse rechter dat Google, al jaren dominant op de zoekmachine- en advertentiemarkt, een monopoliepositie
Over drie maanden is het twee jaar geleden dat de lancering van ChatGPT wereldwijd een schokgolf teweegbracht. Niet
De zomer is in volle gang en daarbij ontstaat vaak een tijdelijk personeelstekort. Dit geldt zeker voor de
Er gaat veel wijzigen in de tweede helft van 2024. De afschaffing van third-party cookies en de recente
Stel je een wereld voor waarin complexe technische concepten worden overgebracht met de elegantie en duidelijkheid van een
Als marketeer wil je natuurlijk niets liever dan dat jouw bedrijf goed overkomt bij de doelgroep. Maar hoe
© Bouwkennis B.V. | Alle rechten voorbehouden